Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av riesling - 8 augusti 2010 09:05

Katarina har varit så gullig att ge mig min allra första award!

Tack snälla du! Det hedrar verkligen.


  

  • Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
  • Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
  • Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
  • Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Jag vill sen få äran att ge vidare denna Award till följande bloggskrivare.


xecute.bloggplatsen.se/

nobimbosallowed.bloggplatsen.se/

susanna55.bloggplatsen.se/

sajberlena.bloggplatsen.se/

mally.bloggagratis.se/

dagligdags.blogg.se/

baraenjeppe.bloggplatsen.se/


Och så var det sju intressanta saker om mig själv. Intressanta?? Jag får chansa …

  • Jag tyckte att det var trångt i garderoben i våras och vid en närmare analys visade det sig att jag hade 34 klänningar när jag räknade dem. (Ja, jag använder ofta klänning …)
  • En gång när jag jobbade som servitris i Paris serverade jag Christopher Lambert mat – han är jättesnygg i verkligheten!
  • Jag har varit Svensk Mästarinna i rugby, men det är nog preskriberat nu eftersom det är 26 år sedan.
  • Min fotfobi är välutvecklad och ingen får nudda vid mig med sina fötter.
  • En gång satt jag fast en hel natt mitt i djungeln i ”Landet Ingenstans” mellan Nicaragua och Costa Rica eftersom de båda gränsstationerna hade stängt, vilket gav mig problem efteråt eftersom jag hade lämnat Nicaragua dagen innan men inte kom till Costa Rica förrän dagen efter …
  • Jag har haft alla hårfärger utom grön. Bokstavligen.
  • Jag blev utkastad från Scientologerna när jag försökte gå med en gång …

 Återigen: Tack Katarina för Awarden!


Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards