Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av riesling - 2 augusti 2010 13:48


Jag har en kollega på jobbet som är full av upptåg, galna idéer och som aldrig någonsin får slut på practical jokes. Han är en aldrig sinande källa att ösa roligheter ur. Det är dessutom en vansinnigt tålmodig människa som kan stå ut med lite av varje för att få till ett bra skämt. Ett drag jag bara måste beundra …


För några dagar sedan berättade han om ett skämt som jag blev väldigt imponerad av.

Han skulle åka bil en halvlång sträcka och de var ett gäng som skulle åka tillsammans. Min kollega placerade sig i baksätet bakom chauffören. Han såg fram emot en ganska tråkig bilresa men så slogs han av en idé. Han skulle skoja lite.


Under hela bilfärden satt han och väääldigt tååålmooodigt, jääättesaaaktaaa skruvade ryggstödet på sätet bakåt.

Yttepyttelite i taget så att det inte märktes.

Efter två timmar hade sätet kommit ganska rejält långt bakåt och föraren mer eller mindre låg bakåt och körde.

Utan att ha märkt vad som hänt.


När de kom fram till resmålet och klev ur bilen blev föraren skitförvånad …


Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards