Alla inlägg den 18 juli 2010

Av riesling - 18 juli 2010 20:26


Jag tänkte uppdatera statusen på min fot. Den som jag hällde kokande pastavatten över för några veckor sedan. Några av er har undrat så här kommer de nya förhållandena.


Foten har läkt förvånansvärt bra. Den var under en period ganska illa däran och liksom bara köttig, men numera är den täckt av sånt där tunt, skärt, ömtåligt skinn som stramar när jag sträcker på foten. Enligt heta tips från läkaren så undviker jag att visa foten i solen. Allt för att inte förvärra ärren, så nu när vi har denna underbara sommar och jag hyfsat ofta befinner mig på stranden så är min obligatoriska klädsel bikini och en strumpa. Jag skulle vilja veta vad en del av dem som glor i smyg på mig undrar …


Jag har dessutom nu lagt märke till att min fot har blivit kritvit i jämförelse med resten av mig. Så jag försökte att lösa det med BUS (brun utan sol) och har nu en fot som går åt det orangea hållet istället med mycket skärt under …


Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards