Alla inlägg den 5 juli 2010

Av riesling - 5 juli 2010 23:32

Hep, nu är jag tillbaka.

Det blev en liten semester, liksom.


Jag var hos goda vänner på deras sommarställe i Trosa under midsommar och det blev (självklart) diskussioner om semester och sommaren. Min egen semester startade i och med midsommar och eftersom jag inte hade några speciella planer så fick jag efter en fantastisk idé av mina vänner då och där låna en nyckel till deras sommarstuga som jag och mina barn kunde vara i under veckan efter midsommar. Den som alltså just har varit. 

Eftersom jag hade semester medan de inte hade det så kunde jag få låna deras fantastiska ställa i Trosa under en veckas tid! Så utan någon speciellt lång betänketid bestämde jag mig för att gilla läget, spendera en vecka där och därmed kom vi tillbaka, jag och mina barn och en bil full med tvätt, förut i kväll.

Vilken jäkla toppenvecka vi har haft!!


Vädret har varit på vår sida, det finns en gigantisk studsmatta på tomten, tomten som för övrigt känns lika stor Alvaret på Öland, mina barn har lallat omkring i pyjamas och sparkat fotboll med varandra, vi har badat varenda dag, det finns ingen nätuppkoppling, mobiltelefonen fungerar bara fläckvis på tomten och inte alls inomhus, vi har grillat på kvällarna och eftersom det ligger utanför tätbebyggt område så har det varit helt knäpptyst om nätterna. Fruktansvärt knäpptyst. Vi har sovit till både 10 och 11 på förmiddagarna ...


Vi har haft semester helt enkelt!


Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards