Alla inlägg den 21 september 2010

Av riesling - 21 september 2010 10:48

Åh, vad trött och besviken jag är på alla korkade svenskar som har röstat på idioter …

Och därmed lämnar jag valet – det är så många andra som skriver så mycket och bra om det!


Nu till män och sex …

Jag blir så jäkla trött på självupptagna individer av manligt kön. För bara ett litet tag sedan så träffade jag en kille/man som jag umgicks med ett tag. Vi var vid ett tillfälle ute och drack öl och sedan följde jag helt omoraliskt med honom hem.

Jag blev så besviken …


Vad är det för fel på män?!? Förklara gärna för mig. Just detta specifika exemplar jag följde med hem hade inte någon större självinsikt och gav mig absolut inget sug efter att ses igen.

Hemma hos honom så åkte kläderna efter ett tag av både mig och honom. Vi hamnade i säng med varandra. Och för att tala klartext och vara sådär extremt ärlig så var det väl bara en sådär upplevelse. Han var en väldigt självupptagen människa som mitt i ”alltihop” sa:


- Nu kom du, va’?

- Eh, nä! Hade jag kommit så hade du märkt det. Det lovar jag …

- Jo, men det gjorde du? Jag kan sånt här!

- Uppenbarligen inte …!


Sedan stod han envist på sig att han minsann är duktig på sex och kvinnor och att han var enormt erfaren och i stort sett väldigt eftertraktad att ha sex med.

Det slutade med att jag klädde på mig, sa att han skulle väl kunna ringa de där som så gärna ville ha honom dårå och så åkte jag hem.

Skitbesviken.


Men vad är det som gör att många män inte har tentakler att känna sig för med? Som inte uppfattar någonting utanför sin (i detta speciella fallet inte ens särskilt stora) snopp? Varför fattar inte män att om de gör sex bra för kvinnan så kan de få obegränsat med sex eftersom kvinnan då vill ha sex ofta och mycket? Varför fattar inte män att sex för kvinnor är så oändligt mycket mer än att bara köra in och ut? Att sex för kvinnor är att få med hjärnan?

Jag vet jättemånga kvinnor – inte minst jag själv – som kan bli helt upphetsade av en smart och humoristisk kille men även bli helt avtända av en uppblåst och stroppig kille. Och detta helt och hållet oberoende av utseende!!


Sex

Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards