Alla inlägg den 6 september 2010

Av riesling - 6 september 2010 13:59


Oj, vad sjuk jag blev.


Feber hela helgen och frossa och svettningar och hosta och snuva och halsont och värk i öronen och värk i kroppen ...

Jag traskade mellan sängen och soffan, sov mer eller mindre hela tiden och bytte täcken, kläder och filtar allt efter de blev nersvettade.


Fast nu räknar jag kallt med att immunförsvaret är så starkt efter det här att jag inte blir sjuk förrän hösten 2012 nästa gång (tidigast) ...


Idag är jag dock på jobbet eftersom jag "måste". (Ja, jag gillar att inbilla mig att jag är oumbärlig ...).

Min skrivbordskompis tycker däremot att jag inte ska ringa några externa samtal idag eftersom min röst låter som jag har druckit whisky hela helgen ...


Detta betyder också att jag tyvärr inte kommer att fixa med tatueringen idag ...

Men jag har en ny tid nästa torsdag!

Kommer tillbaka i ämnet.



Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards