Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Rödhåriga är de bästa älskarna?

Av riesling - 23 januari 2011 21:34


Nu kommer ytterligare en av mina egna hittepåteorier.

Rödhåriga är bra på sex.

Nån som håller med?


Vad baserar jag den teorin på? Erfarenhet, såklart.

Jag har haft sex med olika slags typer av män. Korta, långa, tjocka, smala, vältränade, otränade, erfarna, oerfarna, vita, svarta, röda (inga gula men jag ser fram emot den erfarenheten …!), skalliga, långhåriga, korthåriga mörkhåriga, ljushåriga och även – rödhåriga!

I min erfarenhet så är det de rödhåriga som är de mest omtänksamma älskarna.


Nu har jag ”bara” haft två rödhåriga älskare men båda två har jag samma erfarenhet med.

De har båda två varit otroligt bestämda, mjuka, noga med min hjärna och alla delar av min kropp. De har verkligen kunnat nå mig och känna mig. Sett mig i ögonen, låtit mig kyssas, fantisera, hålla på och retas, djävlas, men inte låta det bli bråttom utan istället bygga upp en stämning som kan kulminera – inte i en orgasm – utan i en enkel men intensiv beröring, kanske så enkelt som hand mot hand …


De har båda två lagt märke till att andningen påverkas av den lilla handberöringen och vetat att det inte egentligen behövs mer än så - man kan inte komma närmare – egentligen vill man så gärna ta ett steg till men samtidigt vill man inte det heller för det är det som är det magiska. För om man går vidare då så kan det sköra och fina som uppstod bli lite fel.


De har båda varit såna som lyssnar efter var på min kropp min andhämtning blir tyngre och som kommer ihåg det! Båda två har känt efter var gränserna går, hur tas det han gör emot? Hur långt kan han gå? Som hela tiden pratar med mig genom sina ögon och som har en stark närvaro som bara tar hand om mig.


Det har båda mina rödhåriga älskare kunnat! Därför tror jag att rödhåriga är de bästa älskarna. Håller ni med?


Sex
 
 
Vikki

Vikki

24 januari 2011 01:47

Hm, måste testas, vet du något bra ställe att hitta rödhåriga på?

http://vickileh.bloggagratis.se

riesling

24 januari 2011 08:38

Ånej, det håller jag lika hemligt som mina svampställen - du får leta upp dina egna ... ;-D

 
Martina

Martina

24 januari 2011 09:08

Javisst, och sen om du tänkt på det så skiljer sig stjärntecken också åt

Skorpioner är jättebra, jungfrur är skittråkiga, iallafall stämmer det på män

http://pistage.bloggplatsen.se

riesling

24 januari 2011 12:46

Oj, det har jag aldrig tänkt på ...
Fler empiriska undersökningar måste till alltså. ;-)

 
Sajberlena

Sajberlena

24 januari 2011 16:59

Fan, jag visste det! Jag VISSTE det var något jag missade då jag hysteriskt sprang runt och bara provade samma sort - långa, mörka och grönögda!!! Fan fan fan!!! Nåja... suck... den sista jag provade var inte sämre än att jag gifte mig med honom. Och han håller än, trots handikappet att han är jungfru... ;)

http://sajberlena.bloggproffs.se

riesling

24 januari 2011 18:47

Du vet väl att det alltid finns något undantag som bekräftar regeln ...

 
Mally

Mally

24 januari 2011 17:52

NEJ nej nej nej nej...så är det inte alls. Vart med en rådhårig och han va inte alls nåt å ha. Långhåriga killar däremot. De vet vad de håller på med.

http://www.mally.bloggagratis.se

riesling

24 januari 2011 18:48

*drömmer mig bort *
Tänk dig då en långhåring OCH rödhårig!!!
*smackar med läpparna ...*

 
Ellen

Ellen

24 januari 2011 18:03

Ja du...det där är nåt som har följt mig genom livet...man har fått frågan x antal ggr..

Är rödhåriga bra i sängen o vilda??

Ja kan bara prata från mig själv då ja är en äkta rödtott med fräknar o ljus hy...dessutom är ja född i lejonets tecken så gissa vilka reaktioner man kunde få då från det manliga könet...

Ja vet inte om ja är bättre i sängen än vad en blond, brunett eller svarthårig är...

Men visst så har man fått en o annan komplimang för sin fingerfärdighet o fantasi...men om min kunskap/erfarenhet beror på att ja är rödhårig o född i lejonets tecken tror ja inte..men vad vet ja???

Det är nog en myt...likaså att blondiner är dumma...men alla blondiner är inte dumma...så ja tror nog att du bara har haft turen på din sida o stött på dessa underbara männen som i sin tur råkade just vara rödhåriga...

Men du får väl testa en tredje o se om han oxå kan ge dig samma/eller mer njutning o åtro så kanske det ändå har med hårfärgen att göra...

Ha en bra dag

http://jagochlivet.bloggagratis.se

riesling

24 januari 2011 18:52

Jo, nu ska du slicka i dig beröm! Det är väl KLART att det beror på att du är rödhårig och lejon!! Varför inte??

 
Vikki

Vikki

24 januari 2011 18:18

Jungfrur är bra när man är tokförälskad och struntar i att det är samma hela tiden, sedan...
Oxar är kanon i sängen men annars funkar vi inte alls...

http://vickileh.bloggagratis.se

riesling

24 januari 2011 18:53

Så då får du skaffa dig en av varje och ha dem till olika saker, då ... ;-)

 
Mally

Mally

25 januari 2011 10:48

Nu blev jag förvirrad. Menar du en långhårig och en rödhårig = två killar, eller en kille som är både och?

http://www.mally.bloggagratis.se

riesling

25 januari 2011 15:17

*asgarv*
jag tänkte mig EN kille som hade långt, rött hår = både och, alltså.
Men kanske två skulle vara bra - jag menar, omväxling förnöjer?

 
Vikki

Vikki

25 januari 2011 13:05

Tänkte inte på det, då väljer jag en vattuman eller tvilling att prata med och en skytt eller skorpa i sängen...

http://vickileh.bloggagratis.se

riesling

25 januari 2011 15:18

Du verkar ha koll på det där med stjärntecken. Vad passar ihop med mig som är skytt, då?

 
Vikki

Vikki

25 januari 2011 17:32

En skorpa eller lejon till sex! Kanhända att du tom funkar med en vattuman som jag!

http://vickileh.bloggagratis.se

riesling

26 januari 2011 09:15

Måste testa ... :-)

 
Vikki

Vikki

26 januari 2011 10:01

Är du bra på internetgrejjer? Vi startar kontaktförmedling Dejta rätt stjärntecken! Innan vi får masssor med kunder kan vi ju fylla ut med dina sparade kontaktannonser. Var det inte någon med får?

"Tack snälla Riesling och Vikki! Jag har aldrig träffat ett får förut som riktigt passade mig, det var innan ni parade ihop mig med Dolly, detta ljuva får är kräfta och hemkär, precis som jag vill ha det. Efter bara 3 månader gjorde vi slag i saken och gifte oss och vi har aldrig varit lyckligare! Dolly tackar också, määäh!"

http://vickileh.bloggagratis.se

riesling

26 januari 2011 12:14

Jag har länge anat det men inte riktigt vetat - men nu fick jag svart på vitt:
Du är fan inte klok!
Och jag älskar det!!!
Såklart ska vi starta den där förmedlingen!!
Nu är jag inte inte så himla bra på internetgrejjer - men vafan, jag kan ju lära mig!!
Vi kör!!!
(Ska vi ligga lågt med att tidelag är olagligt ...?!)

 
Vikki

Vikki

26 januari 2011 13:25

Men det är inte olagligt om det inte ändrats alldeles nyligen?
Att inte vara klok, tar jag som en komplimang!
Jäklar vad vi ska bli rika!

http://vickileh.bloggagratis.se

riesling

28 januari 2011 10:36

Inte olagligt?!?
Men då kör vi så det ryker!!
Jag kan bara citera dig: Jäklar vad vi ska bli rika!

(Att inte vara klok ÄR en komplimang!!)

 
Martina

Martina

28 januari 2011 11:01

gula = asiater ?

jag har provat indonesien, han hade sanslöst liten utrustning men kunde använda den, kändes sjukt stor =)

http://pistage.bloggplatsen.se

riesling

28 januari 2011 11:57

Precis, asiater. Har aldrig riktigt lyckats få till det med någon.
Det är extremt trevligt (!) när man träffar killar som vet hur de ska använda sin utrustning. Mmm ...

 
jeppe

jeppe

28 januari 2011 12:33

Usch vad ni bara pratar snusk, tänk om vi killar skulle vara så sexfixerade, hur skulle det se ut ;) ;) ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

riesling

31 januari 2011 14:57

Ja, HUR skulle det se ut ...?!?!

 
jeppe

jeppe

1 februari 2011 10:01

vet inte, vi killar pratar ju aldrig snusk..*ler oskyldigt*

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jim

30 augusti 2011 00:44

Ligger man illa till om man är rödhårig och oxe då ? Hahah

riesling

30 augusti 2011 15:28

Det kan jag inte tänka mig ... :-)
Måste vara en bra kombo!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesling - 16 februari 2012 18:03

  Jag har precis lärt mig hur jag kan få bilder från min mobil att ”hoppa in i” min dator så nu måste jag visa ett porslin som jag hittade på jobbet.   Det var en dag när jag stod vid kaffeapparaten och väntade på att kaffet skulle ...

Av riesling - 15 februari 2012 14:11

  Jag har en dotter hemma som blir 16 år i maj. Tonåringar kan vara väldigt upptagna av sig och sitt och ha ett väldigt ensidigt och enkelspårigt och kortsiktigt perspektiv. Hemma hos mig är det jag och mina två barn som bor och eftersom jag är h...

Av riesling - 14 februari 2012 20:39

  Under min säng har jag två stycken förvaringslådor. Ni vet såna där vita IKEA-lådor i plast som sväljer en hel del? Jag har mina skor i de lådorna under min säng.   Nu har jag under några nätter blivit störd av ljudliga viskningar från de där...

Av riesling - 14 februari 2012 16:24

  Jag kan egentligen bara skicka den här som repris just idag. Fortfarande lika aktuell och sann.   Med risk att låta som en sur bittersugga utan någon slags glädje I livet så måste jag ändå få lov att trumpeta ut: Vad ÄR det som är så speciell...

Av riesling - 13 februari 2012 19:06

  Det kan inte bara vara jag som har en tonåring vars rum ser ut som om jag stiger in i ett hem av en Horrible Hoarder ...??   Min 16-åriga dotters rum ser inte ut att höra hemma i min lägenhet. Det ser ut som om det bor någon därinne som aldri...

Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards