Alla inlägg den 30 mars 2011

Av riesling - 30 mars 2011 12:22


Jag har under några veckor haft storhetsvansinne och köpt massor med nya vår- och sommarkläder. Jättekul har det varit och jag har varit riktigt inspirerad. Det har blivit en del och jag har lagt en smärre förmögenhet på kläder och skor (även till mina barn! Så ni behöver inte ringa soc ...) men attans, vad snygg jag kommer att vara i sommar! Ser ni någon i sommar som är snygg så är det antagligen jag ...


Dessutom tycker jag att det är så enormt smidigt att handla på nätet så det är för det mesta så jag handlar nuförtiden.

Jag har varit inne på La Redoutes hemsida i omgångar, kollat runt och till slut beställt.

Jag har varit inne på H&Ms hemsida i omgångar, kollat runt och till slut beställt.

Jag har varit inne på Tradera i omgångar, tittat, lagt bud och köpt olika saker.

Jag har varit inne på nellys hemsida, brandos hemsida, heppos hemsida, bubblerooms hemsida - ja, finns det på nätet så har jag varit där och kollat, känns det som.  


Sedan satt jag hemma igår kväll och tittade i en vanlig, hederlig katalog från H&M i pappersform som jag hade liggande.

Jag fick se en klänning jag inte lagt märke till tidigare och ville titta närmare på den för att se hur skärningen gick så jag såg mig själv trycka med pekfingret på den lilla bilden för att den skulle förstoras så jag skulle se tydligare ...


Ungefär i samma ögonblick som jag tryckte fattade jag vad jag gjorde och insåg att jag blivit datorfierad samt beslutade mig för att det nog var färdigshoppat för min del den här våren ...


Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards