Alla inlägg den 28 februari 2011

Av riesling - 28 februari 2011 18:47


Idag på vägen hem från jobbet fick jag en ingivelse och tänkte att eftersom våren strax är på väg (Jo, den är på väg!! Det spelar ingen roll vad du kommer med för motargument!!) så kunde jag svänga inom Plantagen och fixa lite nya krukväxter med matchande krukor.

Lönen kom ju dessutom i fredags så nu skulle det förnyas och spenderas!

Fick dessutom för mig att tänka vuxet och köpte därför endast gräddvita krukor och gröna växter. Eller gröna växter som blommar med gräddvita blommor.

Och så en tjock bukett med tulpaner.

Gräddvita.

Ja, storhetsvansinnet slog till, liksom.


När jag kom fram till kassan så slog kassörskan in alla krukor och växter i kassan och sa sedan:


- Nästanfemtonhundra.


Vafa ...?? För några krukor och några krukväxter?!????


Fast ni anar kanske hur otroooligt tjusigt det är på mina fönsterbrädor numera?! Kanske skulle jag putsa fönstren också ...?


Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards