Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av riesling - 18 oktober 2011 16:05


Jag fick en Award. Så kolossalt hedrande! Det är Filozophie som ägnat mig en tanke och det gläder mig!


Här följer reglerna: När du fått awarden ska du länka till den du fått den av, fullborda de 5 meningarna samt skicka den till 5 andra bloggar.


1. När ingen ser eller hör mig… så kan jag fyra av en prutt. Det är sant!


2. Jag går aldrig hemifrån utan… kläder på mig. Det är det väl i och för sig inte många som gör så det kanske förväntas ett annat svar här. Det enda andra jag kan komma på är att plagiera Filozophie och skriva plånbok. Den är nämligen i stort sett alltid med.


3. Min blogg heter som den gör för att jag… är helt galet förälskad i viner gjorda på druvan riesling! (Den typen av viner – med bra kvalitet – kan få mig att gå med på lite av varje.)  Jag vill dessutom i bloggen vara så anonym som jag själv vill och behövde ett nick som jag kan stå för men som ändå förknippas med mig om man vet vem jag är …


4. Om jag vågade skulle jag… prova på att vara stå-upp artist. Fasen, vilken kick det skulle vara! Tänk att få stå och larva sig på scenen, berätta hårresande historier med mig själv som huvudperson och sedan få ett helt hav av människor att skratta tillsammans med mig … *ryser av välbehag*


5. Om tio år kommer jag att… (fortfarande) vara omätbart stolt över mina två barn som det går förfärligt bra för, men även skriva på mina böcker som publiceras i rasande fart, pussa på min otroligt behagliga äkta make och skratta hela vägen till banken. Typ …



Vilka andra ska jag skicka vidare till? Svårt, eftersom de finns många, många bra och intressanta människor här i cyberrymden som jag vill veta mer om.

Jag väljer dock:


Mally

Sajberlena

Vikki

Ewa

Ellen


Kör hårt!


Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards