Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av riesling - 1 oktober 2011 22:36


Idag var jag på dejt nummer två med killen med de spinkiga handlederna.


Efter min första dejt (som jag skrev om i tidigare inlägg) så hade jag ett samtal med en av de vänner jag har som känner mig bättre än många andra.

Eller, samtal och samtal, hon läxade upp mig helt enkelt.

Jag berättade för henne om hur jag hade tyckt att dejten var och att jag hängde upp mig på de smala handlederna och hans eventuella nasala ljud.


Min väninna bara tittade på mig och var tyst en lååång stund. Sedan sa hon att jag i det ögonblicket då och där förverkade min rättighet att komma med standardkommentaren ”det finns ingen som vill ha mig” om jag inte gick på dejt nummer två med gotlänningen som ville träffas igen.

Hon tyckte att jag var det tramsigaste hon någonsin hade hört och hon ville på allvar faktiskt inte höra mig gnälla någon mer gång att ”det är ingen som vill ha mig”.


Jag insåg att hon hade olycksbådande rätt och jag skulle aldrig kunna se henne i ögonen igen om jag inte gick på dejt nummer två. Och den var jag på idag.


Gissa vad?! Det var supertrevligt!!

Hans handleder var inte övernaturligt smala och hans nasala ljud var inte så illa som jag kom ihåg och han är finurlig och kan skämta och han står på sig i sina åsikter när jag trackar honom och han kan vara spydig tillbaka och vi hade intressanta diskussioner och han lyssnar mycket uppmärksamt och intresserat och han kommer ihåg vad som sades förra gången och han vill träffas igen och sjuttsingen om inte jag vill det också!!!


Jag kan meddela att han dessutom har riktigt mjuka läppar …


Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards