Alla inlägg den 29 april 2010

Av riesling - 29 april 2010 16:59


Vissa morgnar är inte som andra, och i morse var det en sådan morgon.
Jag försov mig men skulle vara extra tidigt på jobbet för vi hade ett tidigt möte. Kom iväg sent och startade bilen. Då blinkar bensinmätaren! Nej! Jag hinner egentligen inte, men måste åka förbi och tanka på vägen.


Kom fram till bensinstationen och försökte att vara effektiv och göra flera saker samtidigt. Jag stoppade in visa-kortet i automaten, öppnade tanklocket med nyckeln, tryckte in koden till kortet i automaten, väntade.

Beeeep!, kortet kom ut igen, texten i fönstret på automaten sa: "Uttag medges ej." Men vafa... Det finns ju pengar! Jag fick ju lön alldeles nyss! Tittade på klockan, ännu mer sen till jobbet, stressnivån höjdes, stoppa i kortet igen, trycka kod - noga - och vänta.

Beeeep!, kortet kom ut igen. "Uttag medges ej." Nej!! Stressnivån höjdes ytterligare. Det finns ju för i helv... pengar på kontot!! Tankarna virvlade runt: Var finns närmaste bankomat så jag kan ta ut pengar och tanka för hundralappar?? Tittade på klockan igen, tittade på visa-kortet ...


Åååhhh ... Jag hade försökt att tanka för mitt medlemskort på konsum.


Kom för sent till morgonmötet på jobbet men en kopp kaffe senare var jag lugn och fin.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards