Alla inlägg den 24 november 2010

Av riesling - 24 november 2010 10:45


Shit, vad dålig jag har varit på att blogga på sista tiden ...

Ska nu försöka bli lite mer regelbunden igen. För ge upp tänker jag inte göra!

Så lätt blir man inte av med mig ...!!


Har däremot haft en ny hobby här ett tag. Varit otrogen mot bloggen, liksom ...

Tradera!!

Jag är helt såld på konceptet - och ja, jag vet att jag är sist i världen att upptäcka Tradera - men det är ju briljant!!

Jag tycker det är jättekul att leta reda på saker jag vill ha, buda och sedan följa de sista skakiga minuterna och se om jag "får" prylen eller om någon bjuder över mig. Och att då ta ställning till om jag vill höja mitt bud ...


Har köpt en Prada-väska (svim-snygg!) och en peruk som jag ska ha på en fest om två veckor. Bjuder dessutom nu på Beyblade-prylar som sonen ska få (hoppas, hoppas!) i julklapp.

Det är skitkul!!


Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards