Alla inlägg den 11 november 2010

Av riesling - 11 november 2010 14:48


Vad är det som gör att en del människor i sina bloggar lägger ut kort på sig själva i alla möjliga situationer? Är det så att de på allvar tycker att de är så himla intressanta och ser bra ut?!


Till exempel så lägger de ut kort på sig själva i sängen med kommentaren: ”Så här ser jag ut när jag ligger i sängen”

Eller en bild på sig själv i sitt kök med kommentaren: ”Så här ser jag ut i mitt kök”

Eller en bild på sig själv sittande i soffan med kommentaren: ”Så här ser jag ut när jag sitter i soffan”

Eller en bild på sin (ganska vältränade) rumpa med kommentaren: ”Nu ska jag släpa min sladdriga rumpa till gymmet”

Eller fjortontusen bilder på sin bröstkorg (…!) med typ vidhängande kommentarer om köpetuttarna: ”Är de hängiga?” ”Nä, det är de nog inte” ”Ja, jag är stolt över att köpt mig självförtroende i någon slags dubbel DD-storlek” ”Kollakollakolla och säg något positivt om mig!” ”Bekräfta mig!! Snälla …”


Vi snackar inte ens om femtonåringar som har någon slags mindervärdeskomplex gentemot Kissie och Blondinbella (eller vad de nu heter?!) nu utan vanliga (eh …) vuxna människor med egen familj, hem, barn, sambo …


Ja, jag vet att var och en får sköta sin blogg som den vill själv. Jag publicerar det som jag vill här till exempel …


Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards