Alla inlägg den 17 maj 2011

Av riesling - 17 maj 2011 09:11


Nu kommer ett sånt där utlämnande inlägg (där jag är glad att de flesta av er inte vet vem jag är …).


Eftersom jag är supersingel så kan jag hålla på och pyssla lite bäst jag vill själv, hemma. Så igår ställde jag mig i duschen och plötsligt fick jag ett infall: Det var allt längesedan jag rakade musen ...!!! Ja, det var det, det ska jag minsann göra.


Jag tog fram ladyshaven och började lite fint längst ut i ljumskarna. Jag rakade och rakade och det blev finare och finare. Jag tog lite till och jag rakade ännu mer. Det blev bara mindre och mindre kvar och jag tänkte: Äh, vafan, jag tar bort det helt! Det kan ju vara skönt nu till sommaren med lite luft och vind i musen nu när det blir varmt …


Så blev jag klar, klev ur duschen och började torka mig. Ni vet hur man står i badrummet, framför helkroppsspegeln och torkar sig medan man drar in magen och ställer sig i fördelaktiga vinklar för att se hur man ser ut naken …??!


Plötsligt fick jag se! Kvinnan i spegeln framför mig hade en renrakad mus – men vafan hade hon mer?  Hon hade en fettvalk på musen!!!!

Jag blev förfärad och glodde rakt neråt min egen mus – jo, det var min mus som hade en fettvalk!!!


Här kommer några undringar från mig: Är jag sååå himla gammal så att till och med musen börjar hänga neråt marken?! Eller är jag så himla tjock så jag har fått fettvalk på musen?!? Är det detta som kallas för bullfi***?!?!


Nu är busken på utväxt igen för att dölja valken.


Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards