Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Vad googlas?

Av riesling - 7 juni 2011 13:20


Det roar mig att se vad olika människor har googlat på och sedan hamnat på min blogg.

Väldigt vanligt är sökbregreppet ”de olika intelligenserna” men även ”att flytta utomlands”.

Jätteofta är det sökbegreppet ”rödhåriga älskare” men även ”det är inte dig det är fel på, det är mig”.


Det där är saker jag vet att jag har skrivit om så det är inget konstigt.

Mera märkligt är det i så fall att följande sökbegrepp kommer upp: ”min sambo och hennes manlige bekant diskuterar hennes mens” och ”hon bröt benet i en stövel”


Det får mig att fundera över vad jag skrivit om under det år som gått? Egentligen?! Hur full har jag dessutom varit …?!?


 
 
Ingen bild

Eva N

8 juni 2011 20:30

Hahahaha :-) Jag hittade din blogg via nån annans som jag har glömt, men jag är såå glad att jag hittade hit :-) Och SÅ hiskeligt full har du nog inte varit när du skrivit tror jag ;-)

riesling

9 juni 2011 10:13

Hehehe ... Njäe, jag har nog inte varit så vansinnigt full om jag ska vara riktigt ärlig.
Blir dessutom mycket glad över dina vackra ord. Du måste vara en av de snällaste och trognaste läsarna jag har som jag inte vet vem det är! Thanx!

 
Ingen bild

Emma

25 oktober 2011 21:25

Jag hittade hit genom att googla "vad googlar folk" :)

riesling

25 oktober 2011 22:02

Hahahaha!!
Då kan jag lägga till det oxå! :-D

(det var faktiskt riktigt lustigt :-))

 
Amanda

Amanda

15 februari 2012 21:31

Haha, jag googlade "vad googlar folk på" och kom hit;)
NU till min stora fråga, hur gör man för att kolla detta?? Var egentligen det jag var ute efter när jag googlade;)

http://www.amandahofverberg.blogg.se

riesling

15 februari 2012 22:11

Hahaha, det blev ju roligt!
Nu vet inte jag riktigt hur din adminsida till din blogg funkar, men här på bloggplatsen kan man se det när man är inne på sin adminsida ...
Lycka till!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesling - 16 februari 2012 18:03

  Jag har precis lärt mig hur jag kan få bilder från min mobil att ”hoppa in i” min dator så nu måste jag visa ett porslin som jag hittade på jobbet.   Det var en dag när jag stod vid kaffeapparaten och väntade på att kaffet skulle ...

Av riesling - 15 februari 2012 14:11

  Jag har en dotter hemma som blir 16 år i maj. Tonåringar kan vara väldigt upptagna av sig och sitt och ha ett väldigt ensidigt och enkelspårigt och kortsiktigt perspektiv. Hemma hos mig är det jag och mina två barn som bor och eftersom jag är h...

Av riesling - 14 februari 2012 20:39

  Under min säng har jag två stycken förvaringslådor. Ni vet såna där vita IKEA-lådor i plast som sväljer en hel del? Jag har mina skor i de lådorna under min säng.   Nu har jag under några nätter blivit störd av ljudliga viskningar från de där...

Av riesling - 14 februari 2012 16:24

  Jag kan egentligen bara skicka den här som repris just idag. Fortfarande lika aktuell och sann.   Med risk att låta som en sur bittersugga utan någon slags glädje I livet så måste jag ändå få lov att trumpeta ut: Vad ÄR det som är så speciell...

Av riesling - 13 februari 2012 19:06

  Det kan inte bara vara jag som har en tonåring vars rum ser ut som om jag stiger in i ett hem av en Horrible Hoarder ...??   Min 16-åriga dotters rum ser inte ut att höra hemma i min lägenhet. Det ser ut som om det bor någon därinne som aldri...

Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards